ÁSZF
1.Bevezető
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) felekmihaly.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül megjelenített szolgáltatások (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) igénybevételére, irányadó általános szerződési feltételeket tartalmazza.
Ügyfél fogalma:
A Szolgáltatást igénybevevő természetes személy.
A Szolgáltatást nyújtó neve és adatai (a továbbiakban: Szolgáltató):
Neve: Felek Mihály e.v. (a továbbiakban: “Szolgáltató”)
Székhely: 1158, Budapest, József A. u. 2/c
Adószáma: 57303299142
Email: info@felekmihaly.hu
Weboldal: felekmihaly.hu
A Szolgáltatásra történő jelentkezéssel illetve vásárlás megkezdésével Ügyfél kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Ha sem a jogszabály, sem pedig az ÁSZF nem követeli meg a papíralapú írásbeli kommunikációt, akkor az email üzenetek elfogadhatók írásbeli formának.
A Szolgáltatáson való részvételre vonatkozó szerződés akkor jön létre a Felek között, amikor a Szolgáltató visszaigazolja a jelentkezést. Az Ügyfél kizárólagos felelősséggel tartozik a jelentkezés során megadott adatok pontosságáért, frissességéért és valóságtartalmáért. A Szolgáltató kizár minden felelősséget az Ügyfél által megadott adatok pontatlanságából, hibáiból vagy nem valós információk megadásából eredő esetleges következményekért.
2. A megvásárolható szolgáltatások köre:
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a honlapon megjelenített Szolgáltatásokra.
3.Szolgáltatás igénybevétele
A Szolgáltatások igénybevétele személyesen vagy online, előre egyeztetett időpontban történik. Az Ügyfél az info@felekmihaly.hu email címen keresztül is jelentkezhet a szolgáltatásokra, jelentkezése csak a visszaigazolást követően válik érvényessé. Az emailes jelentkezés során az Ügyfélnek meg kell adnia a teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát, számlázási nevét, számlázási címét. A szolgáltatást csak természetes személy veheti igénybe. Az Ügyfél a jelentkezés elküldésével elfogadja a jelen ÁSZF és a Weboldalról elérhető Adatkezelési tájékoztató valamennyi rendelkezését.
Amennyiben az Ügyfél és a Szolgáltatáson résztvevő, illetve azt igénybe vevő személy különbözik, az Ügyfél köteles erről tájékoztatni a Szolgáltatót. Az Ügyfél minden esetben köteles megadni a Szolgáltatáson ténylegesen résztvevő személy adatait is. Ebben az esetben a szerződés a Szolgáltatáson ténylegesen résztvevő személy adatainak megadásával, illetve a Szolgáltatás tényleges igénybevételével, ráutaló magatartással jön létre a Szolgáltató és a szolgáltatás tényleges résztvevője között.
4.A fizetési feltételek, számlázás
A Szolgáltató a jelentkezés beérkezését követően, felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel, időpont egyeztetés céljából, ez történhet telefonon, online és e-mailben egyaránt.
Szolgáltatás esetén a díj megfizetése személyesen, készpénzben, vagy átutalással lehetséges. Az e-számla 5 munkanapon belül kerül megküldésre a megadott email címre. A Szolgáltatás lemondási határideje legkésőbb a lefoglalt időpontot megelőző 24. óra, amennyiben Ügyfél ezt elmulasztja, úgy Szolgáltató jogosult a teljes szolgáltatás díját felszámolni.
5.Felelősség
A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatások minősége megfeleljen az elvárásoknak és a szakma szabványainak. Azonban semmilyen körülmények között sem vonható felelősségre az esetleges károkért, amelyek az Ügyfél személyes döntéseiből vagy az általa tett intézkedésekből erednek.
6.Adatvédelem
Szolgáltató kezeli a birtokába került személyes adatokat bizalmasan, és azokat kizárólag a Weboldalon meghatározott Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott célokra használja fel.
7.Panaszkezelés
Ügyfél a Weboldallal, a Weboldalon meghirdetett Szolgáltatásokkal, elküldött jelentkezéseivel kapcsolatos kérdése, észrevétele esetén a Szolgáltatóhoz fordulhat levélben, vagy telefonon.
Ügyfélnek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban lehetősége van panasz benyújtására elektronikus vagy postai úton. A Szolgáltató a kézhezvételt követően legkésőbb 30 napon belül – melybe a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be – kivizsgálást követően , írásban válaszolja meg az Ügyfél által megadott elektronikus elérhetőségen.
Amennyiben a Szolgáltató és Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, úgy Ügyfél a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ügyfél számára:
Panasztétel ill. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Bírósági eljárás kezdeményezése.
A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék.
8.Szerzői jogok
A weboldal egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai és a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog alatt állnak.
9.Záró rendelkezések
Szolgáltató megtesz minden elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül semmiféle garanciát nem vállal a Weboldal biztonságáért, megszakítás nélküli működéséért. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a hatályos magyar jogszabályok, különösen a PTK rendelkezései az irányadóak.
A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen ÁSZF egyoldalú módosítására, a módosítás minden esetben a weboldalon történt megjelenés időpontjában lép hatályba.
Budapest, 2024.03.14.